Najczęściej Zadawane Pytania
Wciąż masz pytania?
-
Jak działa Pozamiatane.pl?
Pozamiatane.pl jest nowoczesną platformą internetową, która łączy klientów z zaufanymi sprzątaczami. Możesz zamówić sprzątanie jednorazowe lub cykliczne (np. raz w tygodniu, dwa razy w tygodniu lub częściej).
Cały proces zamówienia trwa kilkadziesiąt sekund i składa się tylko z trzech kroków:
a) Wpisujesz swoją lokalizację
b) Wybierasz termin i długość sprzątania oraz ew. usługi dodatkowe
c) Płacisz bezpiecznie online za pomocą karty kredytowej/debetowej lub systemu płatności online Przelewy24. -
Czym różni się Pozamiatane.pl od innych firm sprzątających?
Pozamiatane.pl nie jest firmą sprzątającą. Jesteśmy serwisem, który łączy klientów z niezależnymi sprzątaczami. Są to osoby o kilkuletnim doświadczeniu, które świadczą wysokiej jakości usługi za rozsądną cenę.
-
Jak mogę się zarejestrować?
Rejestracja następuje w chwili pierwszego zamówienia. W formularzu wpisujesz swój login i hasło. W momencie wysłania zamówienia masz już aktywne konto w naszym systemie, możesz zarządzać zamówieniami oraz składać nowe.
-
Co mam zrobić, jeśli zapomniałem/am hasła?
Nic prostszego. Na ekranie logowania klikasz w "Zapomniałeś hasła?" i wpisujesz swój adres e-mail podany przy rejestracji. Hasło zostaje wówczas zresetowane.
-
Czy mogę zaufać sprzątaczowi?
Tak. Wszyscy nasi sprzątacze przechodzą przez rygorystyczny proces rekrutacyjny, który obejmuje osobiste rozmowy rekrutacyjne, sprawdzanie referencji oraz przeszłości w Krajowym Rejestrze Karnym. Usługi są również ubezpieczone. Oznacza to, że możesz zaufać naszym sprzątaczom, a Twój lokal jest w bezpiecznych rękach.
-
Czy mogę zamówić sprzątanie last minute - w tym samym dniu?
Tak, wprowadziliśmy taką możliwość specjalnie na życzenie naszych klientów. Minimalny czas od momentu składania zamówienia do realizacji usługi to 5 godzin.
-
W jaki sposób mogę przekazać sprzątaczowi klucze od domu?
Najlepiej zrobić to podczas pierwszego lub kolejnego sprzątania. Jeśli natomiast chcesz zrobić to w innym terminie to możesz zostawić klucze w naszej siedzibie. My przekażemy je bezpośrednio do Twojego sprzątacza. Miej jednak na uwadze, że robisz to na własną odpowiedzialność. Po przekazaniu kluczy sprzątaczowi, prosimy o poinformowanie o tym Biura Obługi Klienta drogą mailową lub telefonicznie.
-
W jaki sposób płacę za sprzątanie?
Płatność odbywa się online. Masz do wyboru dwie metody: możesz zapłacić płatniczą, w przypadku zamówień cyklicznych albo za pomocą systemu płatności Przelewy24, w przypadku zamówień jednorazowych. Oznacza to, że nie musisz już więcej pamiętać o wypłacie gotówki, gdyż cały proces przebiega bezpiecznie, online i z dowolnego miejsca.
Jeśli płacisz kartą, w chwili złożenia zamówienia dokonywana jest preautoryzacja Twojej karty, a pełna płatność za sprzątanie zostaje pobrana w momencie jego zakończenia. W przypadku usług cyklicznych (raz w tygodniu, dwa razy w tygodniu) płatności pobierane są automatycznie z Twojej karty w momencie realizacji każdego sprzątania, więc raz zamawiasz i nic więcej nie musisz robić.
Za pomocą systemu bezpiecznych i szybkich przelewów online Przelewy24 płacisz w momencie dokonania zamówienia (dotyczy wyłącznie zamówień jednorazowych). Pamiętaj, że korzystając z tej metody, tracisz elastyczność. Nie możesz skrócić czasu trwania sprzątania, więc radzimy przygotować listę dodatkowych zadań, które w razie potrzeby będzie mogła wykonać osoba sprzątająca.
W obydwu przypadkach możesz jednak wydłużyć czas sprzątania wraz z usługami dodatkowymi poprzez edycję zamówienia.
-
Czy mycie okien i prasowanie są dodatkowo płatne?
Nasi sprzątacze oprócz podstawowego sprzątania myją też okna i prasują. Nie są to usługi dodatkowo płatne - liczy się łączny czas pracy eksperta. Pamiętaj jednak, żeby zaznaczyć właściwą usługę przy składaniu zamówienia - ułatwi nam to znalezienie właściwej osoby. Dodatkowo płatne są tylko środki czystości i dezynfekcja. Więcej informacji znajdziesz w sekcji "Cennik".
-
Czy płatności online są bezpieczne?
Tak. Przy przetwarzaniu płatności współpracujemy z firmami Elavon, Espago oraz PayPro S.A. (Przelewy24), które posiadają status krajowej instytucji płatniczej nadany przez Komisję Nadzoru Finansowego. Elavon na rynku przetwarzania płatności funkcjonuje już od 20 lat i zajmuje stale miejsce w pierwszej piątce największych globalnych dostawców. Możesz przeczytać więcej o Elavon na stronie internetowej: www.elavon.pl. Przelewy24 to system bezpiecznych i szybkich przelewów online oferowanych przez największe banki w Polsce.
-
Czy mogę płacić również gotówką?
Nie. Wszystkie rozliczenia w serwisie odbywają się online poprzez płatności kartami kredytowymi/debetowymi lub za pomocą systemu Przelewy24.
-
Czy otrzymam fakturę za sprzątanie?
Tak. Po każdym sprzątaniu otrzymasz fakturę na adres e-mail podany przy rejestracji. Będziesz mógł ją również pobrać po zalogowaniu na swoje konto na Pozamiatane.pl
-
Co zrobić jeżeli płatność za sprzątanie nie została pobrana z konta?
Może to być spowodowane tym, że nie posiadasz wystarczających środków na koncie. Warto sprawdzić również limity autoryzacyjne czyli limity transakcji internetowych w Twoim banku - jeżeli nie były wcześniej przez Ciebie zmieniane, będzie trzeba odpowiednio je zwiększyć. Prosimy również o kontakt mailowy (kontakt@pozamiatane.pl) w przypadku zaistniałej sytuacji, by znaleźć sposób na uregulowanie płatności.
-
Czy sprzątacz przynosi własne środki czystości?
Może to zrobić. Składając zamówienie możesz również wybrać usługę sprzątania wraz ze środkami czystości. Wówczas wybrany sprzątacz przyjdzie do Ciebie zaopatrzony w zestaw własnych środków czystości, z których będzie korzystał podczas sprzątania, a po zakończonej usłudze zabierze je ze sobą. Koszt usługi zależy od liczby wybranych godzin sprzątania.
Jakie środki czystości zostaną zapewnione przez Pozamiatane?
Jeśli zamawiasz u nas sprzątanie ze środkami czystości, dostarczymy Ci pełen zestaw profesjonalnych płynów, który wystarczy do posprzątania całego mieszkania. W jego skład wchodzą:
- płyn uniwersalny
- płyn do mycia łazienek
- płyn do podłóg
- płyn do mycia szyb i luster
- płyn do czyszczenia grilla i piekarnika
- rękawice gumowe
- ścierka z mikrofibry
- gąbki
- ręczniki papierowe.-
Jakie środki czystości muszę przygotować przed sprzątaniem?
Każdy klient powinien posiadać:
- odkurzacz
- mop i wiadro
- zmiotkę i szufelkę
- plastikową miskę
- żelazko i deskę do prasowania (w przypadku usługi prasowania).
Jeżeli nie zamawiasz u nas środków czystości, powinny się u Ciebie znaleźć:
- płyn dezynfekujący do toalet
- uniwersalny płyn do czyszczenia powierzchni (kurz, meble)
- płyn do czyszczenia szyb/szkła
- płyn do czyszczenia podłogi
- środek do mocniejszych zabrudzeń
- rękawice gumowe
- ścierka z mikrofibry (do kurzu)
- gąbka/szczotka do szorowania
- ręczniki papierowe. -
Co zrobić gdy nie jestem zadowolony ze sprzątania?
Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze. Dlatego też, jeśli nie jesteś zadowolony z rezultatów sprzątania, daj nam znać jak najszybciej.
Postaramy się znaleźć satysfakcjonujące Cię rozwiązanie. -
Jak mogę odwołać lub zmienić zamówienie?
Możesz to zrobić po zalogowaniu do panelu na Pozamiatane.pl. Przy każdym zamówieniu masz możliwość jego edycji lub anulowania. Nawet w trakcie trwania zamówienia możesz zmienić liczbę godzin potrzebnych na sprzątanie lub dokupić usługi dodatkowe. Pamiętaj jednak, że możesz anulować zlecenie bez konsekwencji jedynie na 24 godziny przed jego rozpoczęciem.
Czy świadczycie usługi dezynfekcji?
Tak. Po sprzątaniu przecieramy i dezynfekujemy najczęściej dotykane powierzchni specjalnym środkiem bakteriobójczym. Koszt usługi zależy od liczby wybranych godzin sprzątania. Pamiętaj jednak, żeby zaznaczyć daną usługę przy składaniu zamówienia.
-
Jak mogę zostać zaufanym sprzątaczem i współpracować z Pozamiatane.pl?
Weź udział w procesie rekrutacji wypełniając formularz w zakładce "Współpraca" na dole strony.
-
Czy Wasi sprzątacze są ubezpieczeni?
Wszystkie nasze usługi są ubezpieczone. Posiadamy polisę ubezpieczeniową (OC) na kwotę 1 mln złotych. Dlatego w przypadku sytuacji losowej, uszkodzenia rzeczy/nieruchomości zalecamy następujące kroki:
Po pierwsze porozmawiaj ze sprzątaczem - przedyskutuj z nim całą sprawę i spróbujcie dojść do porozumienia. Wszyscy sprzątacze w serwisie Pozamiatane.pl są samozatrudnieni lub pracują w firmach sprzątających, zatem ponoszą pełną odpowiedzialność za wyrządzone szkody.
Ubezpieczenie lokalu - jeśli nie jesteś w stanie dojść do właściwego rozwiązania ze sprzątaczem, sprawdź warunki ubezpieczenia Twojego lokalu od wszelkich szkód.
Ubezpieczenie Pozamiatane.pl: jesteś dla nas najważniejszy, zatem pomożemy Ci w rozwiązaniu problemu. Możemy pokryć straty z naszego ubezpieczenia, pamiętaj jednak, że franszyza redukcyjna wynosi 1 tys. zł w odniesieniu do szkód rzeczowych oraz minimum 10% w odniesieniu do szkód spowodowanych wadliwym wykonaniem prac. -
Co zrobić, gdy mój sprzątacz będzie na wakacjach lub z innego powodu nie będzie mógł się zjawić?
Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo. Znajdziemy odpowiednie zastępstwo dla Twojego sprzątacza, abyś mógł cieszyć się porządkiem.
-
Jak skontaktować się ze sprzątaczem, gdy zamówienie będzie potwierdzone?
Zaloguj się na swoje konto na naszej platformie. W szczegółach zamówienia znajdziesz wszystkie dane kontaktowe do Twojego sprzątacza.
-
Mój sprzątacz wyszedł przed upływem całego czasu zamówienia. Co powinienem zrobić?
Często dzieje się tak, że w trakcie zamówienia cyklicznego sprzątacz coraz mniej czasu potrzebuje, aby wykonać podstawowe zadania. Nie ma możliwości skracania czasu sprzątania, dlatego też sugerujemy zrobić listę "Dodatkowego sprzątania", w przypadku gdy Twój sprzątacz wyrobi się wcześniej z powierzonymi zadaniami. "Dodatkowe sprzątanie" to rzeczy, które nie muszą być wykonywane co tydzień, ale sprzątacz będzie mógł je zrobić, jeśli skończy szybciej.
-
W jakich godzinach mogę się z Wami skontaktować?
Zamówienia na naszej platformie możesz składać przez 7 dni w tygodniu o każdej porze dnia i nocy. Zauważ jednak, że większość sprzątaczy nie pracuje w niedziele, zatem możesz mieć ograniczony wybór w tym dniu.
-
Czy mogę ocenić mojego sprzątacza?
Oczywiście! Będziemy wdzięczni, jeśli podzielisz się swoją opinią z innymi użytkownikami. Ocenę możesz wystawić po każdym sprzątaniu, po zalogowaniu na swoje konto w panelu użytkownika.