Najczęściej Zadawane Pytania

Już od Stawka bazowa
30 zł/h
płatność online przez
Gwarancja bezpieczeństwa

Wciąż masz pytania?

Zadzwoń 22 299 25 71

  • Jak działa Pozamiatane.pl?

    Pozamiatane.pl jest nowoczesną platformą internetową, która łączy klientów z zaufanymi sprzątaczami. Możesz zamówić sprzątanie jednorazowe lub cykliczne (np. raz w tygodniu, dwa razy w tygodniu lub częściej).

    Cały proces zamówienia trwa kilkadziesiąt sekund i składa się tylko z trzech kroków:
    a) Wpisujesz swoją lokalizację
    b) Wybierasz termin i długość sprzątania oraz ew. usługi dodatkowe
    c) Płacisz bezpiecznie online za pomocą karty kredytowej/debetowej lub systemu płatności online Przelewy24.

  • Czym różni się Pozamiatane.pl od innych firm sprzątających?

    Pozamiatane.pl nie jest firmą sprzątającą. Jesteśmy serwisem, który łączy klientów z niezależnymi sprzątaczami. Są to osoby o kilkuletnim doświadczeniu, które świadczą wysokiej jakości usługi za rozsądną cenę. 

  • Jak mogę się zarejestrować?

    Rejestracja następuje w chwili pierwszego zamówienia. W formularzu wpisujesz swój login i hasło. W momencie wysłania zamówienia masz już aktywne konto w naszym systemie, możesz zarządzać zamówieniami oraz składać nowe.

  • Co mam zrobić, jeśli zapomniałem/am hasła?

    Nic prostszego. Na ekranie logowania klikasz w "Zapomniałeś hasła?" i wpisujesz swój adres e-mail podany przy rejestracji. Hasło zostaje wówczas zresetowane.

  • Czy mogę zaufać sprzątaczowi?

    Tak. Wszyscy nasi sprzątacze przechodzą przez rygorystyczny proces rekrutacyjny, który obejmuje osobiste rozmowy rekrutacyjne, sprawdzanie referencji oraz przeszłości w Krajowym Rejestrze Karnym. Usługi są również ubezpieczone. Oznacza to, że możesz zaufać naszym sprzątaczom, a Twój lokal jest w bezpiecznych rękach.

  • Czy mogę zamówić sprzątanie last minute - w tym samym dniu?

    Tak, wprowadziliśmy taką możliwość specjalnie na życzenie naszych klientów. Minimalny czas od momentu składania zamówienia do realizacji usługi to 5 godzin.

  • W jaki sposób mogę przekazać sprzątaczowi klucze od domu?

    Najlepiej zrobić to podczas pierwszego lub kolejnego sprzątania. Jeśli natomiast chcesz zrobić to w innym terminie to możesz zostawić klucze w naszej siedzibie. My przekażemy je bezpośrednio do Twojego sprzątacza. Miej jednak na uwadze, że robisz to na własną odpowiedzialność. Po przekazaniu kluczy sprzątaczowi, prosimy o poinformowanie o tym Biura Obługi Klienta drogą mailową lub telefonicznie.

  • W jaki sposób płacę za sprzątanie?

    Płatność odbywa się online. Masz do wyboru dwie metody: możesz zapłacić płatniczą, w przypadku zamówień cyklicznych albo za pomocą systemu płatności Przelewy24, w przypadku zamówień jednorazowych. Oznacza to, że nie musisz już więcej pamiętać o wypłacie gotówki, gdyż cały proces przebiega bezpiecznie, online i z dowolnego miejsca.

    Jeśli płacisz kartą, w chwili złożenia zamówienia dokonywana jest preautoryzacja Twojej karty, a pełna płatność za sprzątanie zostaje pobrana w momencie jego zakończenia.  W przypadku usług cyklicznych (raz w tygodniu, dwa razy w tygodniu) płatności pobierane są automatycznie z Twojej karty w momencie realizacji każdego sprzątania, więc raz zamawiasz i nic więcej nie musisz robić.

    Za pomocą systemu bezpiecznych i szybkich przelewów online Przelewy24 płacisz w momencie dokonania zamówienia (dotyczy wyłącznie zamówień jednorazowych). Pamiętaj, że korzystając z tej metody, tracisz elastyczność. Nie możesz skrócić czasu trwania sprzątania, więc radzimy przygotować listę dodatkowych zadań, które w razie potrzeby będzie mogła wykonać osoba sprzątająca.

    W obydwu przypadkach możesz jednak wydłużyć czas sprzątania wraz z usługami dodatkowymi poprzez edycję zamówienia.

  • Czy mycie okien i prasowanie są dodatkowo płatne?

    Nasi sprzątacze oprócz podstawowego sprzątania myją też okna i prasują. Nie są to usługi dodatkowo płatne - liczy się łączny czas pracy eksperta. Pamiętaj jednak, żeby zaznaczyć właściwą usługę przy składaniu zamówienia - ułatwi nam to znalezienie właściwej osoby. Dodatkowo płatne są tylko środki czystości i dezynfekcja. Więcej informacji znajdziesz w sekcji "Cennik".

  • Czy płatności online są bezpieczne?

    Tak. Przy przetwarzaniu płatności współpracujemy z firmami Elavon, Espago oraz PayPro S.A. (Przelewy24), które posiadają status krajowej instytucji płatniczej nadany przez Komisję Nadzoru Finansowego. Elavon na rynku przetwarzania płatności funkcjonuje już od 20 lat i zajmuje stale miejsce w pierwszej piątce największych globalnych dostawców. Możesz przeczytać więcej o Elavon na stronie internetowej: www.elavon.pl. Przelewy24 to system bezpiecznych i szybkich przelewów online oferowanych przez największe banki w Polsce.

  • Czy mogę płacić również gotówką?

    Nie. Wszystkie rozliczenia w serwisie odbywają się online poprzez płatności kartami kredytowymi/debetowymi lub za pomocą systemu Przelewy24.

  • Czy otrzymam fakturę za sprzątanie?

    Tak. Po każdym sprzątaniu otrzymasz fakturę na adres e-mail podany przy rejestracji. Będziesz mógł ją również pobrać po zalogowaniu na swoje konto na Pozamiatane.pl

  • Co zrobić jeżeli płatność za sprzątanie nie została pobrana z konta?

    Może to być spowodowane tym, że nie posiadasz wystarczających środków na koncie. Warto sprawdzić również limity autoryzacyjne czyli limity transakcji internetowych w Twoim banku - jeżeli nie były wcześniej przez Ciebie zmieniane, będzie trzeba odpowiednio je zwiększyć. Prosimy również o kontakt mailowy (kontakt@pozamiatane.pl) w przypadku zaistniałej sytuacji, by znaleźć sposób na uregulowanie płatności.

  • Czy sprzątacz przynosi własne środki czystości?

    Może to zrobić. Składając zamówienie możesz również wybrać usługę sprzątania wraz ze środkami czystości. Wówczas wybrany sprzątacz przyjdzie do Ciebie zaopatrzony w zestaw własnych środków czystości, z których będzie korzystał podczas sprzątania, a po zakończonej usłudze zabierze je ze sobą. Koszt usługi zależy od liczby wybranych godzin sprzątania.

  • Jakie środki czystości zostaną zapewnione przez Pozamiatane?
    Jeśli zamawiasz u nas sprzątanie ze środkami czystości, dostarczymy Ci pełen zestaw profesjonalnych płynów, który wystarczy do posprzątania całego mieszkania. W jego skład wchodzą: 
    - płyn uniwersalny
    - płyn do mycia łazienek
    - płyn do podłóg
    - płyn do mycia szyb i luster
    - płyn do czyszczenia grilla i piekarnika
    - rękawice gumowe
    - ścierka z mikrofibry
    - gąbki
    - ręczniki papierowe.
  • Jakie środki czystości muszę przygotować przed sprzątaniem?

    Każdy klient powinien posiadać:
    - odkurzacz
    - mop i wiadro
    - zmiotkę i szufelkę
    - plastikową miskę
    - żelazko i deskę do prasowania (w przypadku usługi prasowania).

    Jeżeli nie zamawiasz u nas środków czystości, powinny się u Ciebie znaleźć:
    - płyn dezynfekujący do toalet
    - uniwersalny płyn do czyszczenia powierzchni (kurz, meble)
    - płyn do czyszczenia szyb/szkła
    - płyn do czyszczenia podłogi
    - środek do mocniejszych zabrudzeń
    - rękawice gumowe
    - ścierka z mikrofibry (do kurzu)
    - gąbka/szczotka do szorowania
    - ręczniki papierowe.

  • Co zrobić gdy nie jestem zadowolony ze sprzątania?

    Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze. Dlatego też, jeśli nie jesteś zadowolony z rezultatów sprzątania, daj nam znać jak najszybciej.
    Postaramy się znaleźć satysfakcjonujące Cię rozwiązanie.

  • Jak mogę odwołać lub zmienić zamówienie?

    Możesz to zrobić po zalogowaniu do panelu na Pozamiatane.pl. Przy każdym zamówieniu masz możliwość jego edycji lub anulowania. Nawet w trakcie trwania zamówienia możesz zmienić liczbę godzin potrzebnych na sprzątanie lub dokupić usługi dodatkowe. Pamiętaj jednak, że możesz anulować zlecenie bez konsekwencji jedynie na 24 godziny przed jego rozpoczęciem.

  • Czy świadczycie usługi dezynfekcji?

    Tak. Po sprzątaniu przecieramy i dezynfekujemy najczęściej dotykane powierzchni specjalnym środkiem bakteriobójczym. Koszt usługi zależy od liczby wybranych godzin sprzątania. Pamiętaj jednak, żeby zaznaczyć daną usługę przy składaniu zamówienia.

  • Jak mogę zostać zaufanym sprzątaczem i współpracować z Pozamiatane.pl?

    Weź udział w procesie rekrutacji wypełniając formularz w zakładce "Współpraca" na dole strony.

  • Czy Wasi sprzątacze są ubezpieczeni?

    Wszystkie nasze usługi są ubezpieczone. Posiadamy polisę ubezpieczeniową (OC) na kwotę 1 mln złotych. Dlatego w przypadku sytuacji losowej, uszkodzenia rzeczy/nieruchomości zalecamy następujące kroki:

    Po pierwsze porozmawiaj ze sprzątaczem - przedyskutuj z nim całą sprawę i spróbujcie dojść do porozumienia. Wszyscy sprzątacze w serwisie Pozamiatane.pl są samozatrudnieni lub pracują w firmach sprzątających, zatem ponoszą pełną odpowiedzialność za wyrządzone szkody.

    Ubezpieczenie lokalu - jeśli nie jesteś w stanie dojść do właściwego rozwiązania ze sprzątaczem, sprawdź warunki ubezpieczenia Twojego lokalu od wszelkich szkód.

    Ubezpieczenie Pozamiatane.pl:  jesteś dla nas najważniejszy, zatem pomożemy Ci w rozwiązaniu problemu. Możemy pokryć straty z naszego ubezpieczenia, pamiętaj jednak, że franszyza redukcyjna wynosi 1 tys. zł w odniesieniu do szkód rzeczowych oraz minimum 10% w odniesieniu do szkód spowodowanych wadliwym wykonaniem prac.

  • Co zrobić, gdy mój sprzątacz będzie na wakacjach lub z innego powodu nie będzie mógł się zjawić?

    Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo. Znajdziemy odpowiednie zastępstwo dla Twojego sprzątacza, abyś mógł cieszyć się porządkiem.

  • Jak skontaktować się ze sprzątaczem, gdy zamówienie będzie potwierdzone?

    Zaloguj się na swoje konto na naszej platformie. W szczegółach zamówienia znajdziesz wszystkie dane kontaktowe do Twojego sprzątacza.

  • Mój sprzątacz wyszedł przed upływem całego czasu zamówienia. Co powinienem zrobić?

    Często dzieje się tak, że w trakcie zamówienia cyklicznego sprzątacz coraz mniej czasu potrzebuje, aby wykonać podstawowe zadania. Nie ma możliwości skracania czasu sprzątania, dlatego też sugerujemy zrobić listę "Dodatkowego sprzątania", w przypadku gdy Twój sprzątacz wyrobi się wcześniej z powierzonymi zadaniami. "Dodatkowe sprzątanie" to rzeczy, które nie muszą być wykonywane co tydzień, ale sprzątacz będzie mógł je zrobić, jeśli skończy szybciej.

  • W jakich godzinach mogę się z Wami skontaktować?

    Zamówienia na naszej platformie możesz składać przez 7 dni w tygodniu o każdej porze dnia i nocy. Zauważ jednak, że większość sprzątaczy nie pracuje w niedziele, zatem możesz mieć ograniczony wybór w tym dniu. Nasze biuro czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00 i jesteśmy dostępni osobiście, pod telefonem lub adresem e-mail.

  • Czy mogę ocenić mojego sprzątacza?

    Oczywiście! Będziemy wdzięczni, jeśli podzielisz się swoją opinią z innymi użytkownikami. Ocenę możesz wystawić po każdym sprzątaniu, po zalogowaniu na swoje konto w panelu użytkownika.







Zamów sprzątanie
Zamów sprzątanie