Wszystkie wpisy w kategorii

Praca dla Sprzątaczy

Praca dla Sprzątaczy, Sprzątanie w domu, Sprzątanie w firmie

Jak weryfikujemy Sprzątaczy?

2 sierpnia 2016

Konkurencja na rynku pracy jest bardzo duża. Z jednej strony stanowi to presję dla kandydatów na dane stanowisko, z drugiej zaś jest to korzystna sytuacja dla pracodawców, którzy mają większe możliwości wyboru pracownika, dokładnie dostosowanego do ich potrzeb. Szybka weryfikacja kompetencji nowopoznanej osoby jest jednak niełatwym zadaniem. W przypadku sprzątaczy, którzy mają bezpośredni dostęp do mieszkań czy biur, a tym samym rzeczy osobistych i dokumentacji firmowej, pracodawca powinien zwracać szczególną uwagę na tę kwestię. Oto, jak my sobie z tym radzimy:

  1. Sprawdzamy referencje kandydata od ich poprzednich pracodawców: zarówno od osób prywatnych, jak i firm, w których dotychczas pracował. Pozwala to określić poziom jego doświadczenia. Pamiętamy, że w tym przypadku liczy się jakość, a nie ilość.
  2. Oceniamy podejście do pracy, nastawienie, znajomość oferty środków czystości i ich zastosowania, wszelkich trików ułatwiających mycie rożnych powierzchni, wiedzę na temat zarazków czy wirusów żyjących w kurzu.
  3. Przeprowadzamy test świadczonych usług. Wyznaczamy sprzątaczowi konkretne zadanie, np. umycie kuchenki, czy zlewu, a następnie sprawdzamy, jak poradzi sobie z jego wykonaniem. Często wysyłamy go także na sprzątanie testowe do zaprzyjaźnionego klienta. Daje to nam najlepszy pogląd na jakość jego pracy.
  4. Sprawdzamy zaświadczenia o niekaralności, a w przypadku osób z zagranicy, również pozwolenia na pracę w Polsce.

Czytaj dalej…

Jak weryfikujemy Sprzątaczy?

Konkurencja na rynku pracy jest bardzo duża. Z jednej strony stanowi to presję dla kandydatów na dane stanowisko, z…

Pozamiatane.pl
Jak weryfikujemy Sprzątaczy?
Praca dla Sprzątaczy

Jak dotrzeć do Klienta przez Internet?

29 czerwca 2016

Umiejętność pozyskiwania nowych klientów to podstawa działalności we wszystkich branżach handlowo-usługowych. Sposobów jest wiele, od tradycyjnych ogłoszeń po marketing szeptany. Każdy przedsiębiorca znajdzie zatem odpowiednie dla siebie rozwiązanie, dopasowane do specyfiki swojej firmy. Nie inaczej jest w przypadku branży usług sprzątających.

Głównym źródłem pozyskania klientów jest obecnie Internet. Tu możliwości jest bardzo wiele. Można prowadzić własną stronę www, fanpage na Facebooku, aktywnie działać w innych kanałach social media, czy korzystać z dostępnych stron z ogłoszeniami i zamieszczać na nich swoje oferty. Internet w większości przypadków zastąpił już mniej skuteczne metody, jak roznoszenie i rozdawanie ulotek, czy ogłoszenia w lokalnych gazetach. Wynika to z faktu, iż obecnie jest on dominującym źródłem informacji, miejscem gdzie szukamy odpowiedzi na różne pytania i rozwiązań codziennych problemów, także tych związanych z utrzymaniem porządku. Warto zatem świadcząc usługi sprzątające, ogłaszać się właśnie w sieci. Trzeba mieć jednak świadomość, że konkurencyjnych ogłoszeń jest tam wiele. Poza tym, obecnie Klienci przed podjęciem decyzji dokładnie sprawdzają daną ofertę; zwłaszcza w przypadku usług liczą się z opinią dotychczasowych Klientów. Dobre referencje mogą być kluczowe przy podjęciu decyzji. Zatem jeśli zależy nam na pozyskiwaniu nowych zleceń, warto zadbać o to by obecni klienci mogli wypowiedzieć się na temat świadczonych usług w wiarygodnym miejscu, a nowi mogli to przeczytać. Taką możliwość daje współpraca z dedykowaną platformą, jakiej przykładem w branży usług sprzątających na stołecznym rynku jest Pozamiatane.pl. Czytaj dalej…

Jak dotrzeć do Klienta przez Internet?
Jak dotrzeć do Klienta przez Internet?

Umiejętność pozyskiwania nowych klientów to podstawa działalności we wszystkich branżach handlowo-usługowych. Sposobów jest wiele, od tradycyjnych ogłoszeń po marketing…

Pozamiatane.pl
Jak dotrzeć do Klienta przez Internet?